Σάββατο 14 Αυγούστου 2010

Γερμανοί, Ελβετοί και Βορειοελλαδίτες...

Σύμφωνα με το Έθνος η καλή τουριστική σεζόν της Κεφαλονιάς οφείλεται στην εμφάνιση τουριστών από Γερμανία και Ελβετία, καθώς και την είσοδο τουριστών από τη Βόρεια Ελλάδα.  


Αναλυτικά το άρθρο στο ethnos.gr

Η Oprah Winfrey στη Κεφαλονιά


Τον γύρω των blogs, gossip περιοδικών kai portals κάνει η είδηση οτι η Oprah Winfrey κάνει τις διακοπές της στη Κεφαλονιά.Σύμφωνα με πληροφορίες έφτασε στη Κεφαλονιά με ιδιωτικό jet και μετα επιβηβάστηκε σε θαλαμηγό που την περίμενε. Η θαλαμηγός έκανε βόλτες στις παραλίες της Λειβαθούς.
H Oprah Winfrey Gail (γεννημένη 29 Ιανουαρίου 1954) είναι αμερικανίδα τηλεοπτική οικοδεσπότης, ηθοποιός, παραγωγός και φιλάνθρωπος, περισσότερο γνωστή με τον τίτλο, πολύ-βραβευμένη παρουσιάστρια talk show, που έγινε το πιο εκτιμημένο πρόγραμμα του είδους του στην ιστορία. Έχει ταξινομηθεί ως ο πλουσιότερος αφροαμερικάνος του 20ου αιώνα, η σπουδαιότερη μαύρη φιλάνθρωπος στην αμερικανική ιστορία, και ήταν κάποτε ο μόνο μαύρος δισεκατομμυριούχος στο κόσμο. Είναι επίσης, σύμφωνα με ορισμένες εκτιμήσεις, η γυναίκα με τη μεγαλύτερη επιρροή στον κόσμο.
Σύμφωνα με πληροφορίες των sestοn, το ιδιωτικό jet απογειώθηκε σήμερα απο το αεροδρόμιο της Κεφαλονιας στις 5:30.

Πηγές: Photo by kefaloniapress, Wikipedia

KEFALONIA ή KEFALLONIA ή KEFALLINIA ή CEFALONIA ή κάτι άλλο ...???

Όλα τα εμπορικά προϊόντα στον καταναλωτικό κόσμο που ζούμε, έχουν ένα όνομα, ένα brand name όπως λέγεται, μια εμπορική ταυτότητα που τα συνοδεύει, τα χαρακτηρίζει και τα κάνει αναγνωρίσιμα. Η απόκτηση μιας ισχυρής ταυτότητας για ένα προϊόν είναι τελικά και η επιτυχία του marketing.
Αν ρωτούσαμε κάποιον να μας αναφέρει τις 5 πρώτες μάρκες που του έρχονταν στο μυαλό, θα είχαμε φτιάξει πολύ γρήγορα μια λίστα με τα πιο αναγνωρίσιμα και επιτυχιμένα brands στο κόσμο.
Αυτό λοιπόν είναι και το πιο σημαντικό μέλημα όλων των marketers, να χτίσουν ένα παντοδύναμο brand name το οποίο να είναι σε θέση να δημιουργήσει τους κατάλληλους συνειρμούς στο μυαλό του εν δυνάμη καταναλωτή.Όλων...εκτός απο αυτούς που έστω και στο πόδι έχουν ασχοληθεί με το branding της Κεφαλονιάς σαν τουριστικό προορισμό. Πιό είναι τελικά το όνομα αυτού του νησιού και πως γράφεται;
Κεφαλονιά; Κεφαλληνία;Κεφαλλονιά;στα αγγλικά; Kefalonia, Kefallonia, Kefallinia,Cefalonia;
Ας υποθέσουμε οτι κάποιος καημένος τουρίστας θέλει να μπεί στο google και να κάνει μια αναζήτηση, τι πρέπει να πληκτρολογήσει; τι αποτελέσματα θα πάρει; το μόνο βέβαιο είναι οτι σε καμία περίπτωση δεν θα έχει άμεσα όλη την εικόνα που θα έπρεπε για το νησί.
Μια μικρή έρευνα στο you tube,τη μεγαλύτερη βάση δεδομένων με video στο κόσμο, μας δίνει τα εξείς αποτελέσματα.
Kefalonia: 2570 results
Kefallonia:316 results
Kefallinia:71 results
Cefalonia:356 results
Είναι προφανές τόσο το μέγεθος του προβλήματος, όσο και της προχειρότητας στη προώθηση και την προβολή της Κεφαλονιάς σαν τουριστικό προορισμό, χωρίς καν να εξετάσουμε οποιδήποτε άλλη απ τις επιλογές των υπεθύνων.
Ο τουρισμός δεν είναι παρα ένα ευπαθές και ιδιόμορφο προϊόν το οποίο υπόκειται σε όλους τους κανόνες της αγοράς και του marketing,είναι καιρός να αντιμετωπισθεί με σοβαρότητα γιατί το νησί τον έχει ανάγκη τώρα περισσότερο απο ποτέ.

Τα φίδια της Κεφαλονιάς

Στη νότια Κεφαλονιά, κοντά στο χωριό Μαρκόπουλο, συναντάμε την εκκλησία της Κοιμήσεως.
Εκεί κάθε Δεκαπενταύγουστο συμβαίνει κάτι περίεργο και θαυμαστό. Από την εορτή της Μεταμορφώσεως εμφανίζονται μέσα κι έξω από τον ναό φίδια. Είναι τα λεγόμενα «φίδια της Παναγίας».

Στο μέρος αυτό, λεει η μνήμη του λαού, υπήρχε ένα παλιό μοναστήρι της
Παναγιάς , μεγάλο και πλούσιο. Το έζωναν τείχη ψηλά και στην καρδιά του το υπηρετούσαν πολλές καλόγριες. Φθονερό και πεινασμένο το μάτι του πειρατή και κουρσάρου που θέριζε το Ιόνιο , έβαλε σκοπό να γυμνώσει το μοναστήρι.
Στον αγώνα της λευτεριάς και στο κράτημα της πίστης οι καλόγριες δεν το
παρέδωσαν… Μη μπορώντας όμως να κάνουν αλλιώς, αφού ο αγώνας των όπλων και της βολής έλλειπε, όταν κυκλώθηκαν από τις πύρινες γλώσσες της φωτιάς των επιδρομέων, συγκεντρώθηκαν όλες τριγύρω από την Αγία Τράπεζα για μια τελευταία έκκληση προς το Θείο, για την ύστατη προσευχή σωτηρίας!
Κύκλος πίστης, κύκλος χρόνου, κύκλος Γιορτής, ζήτησαν από την Παναγιά
Προστάτη τους να τις κάνει πουλιά ή φίδια, να φύγουν, να πετάξουν, τα σώματά τους αγνά και αμόλυντα να μείνουν…
Έτσι σαν φίδια Ιερά πλέον γυρίζουν και δίνουν το παρόν, ελέγχουν την πίστη και παρακολουθούν την ορθή πορεία μας στο δρόμο που αυτές χάραξαν, εκεί στην Παναγία την Φιδούσα στο Μαρκόπουλο.

Όσο περνούν οι μέρες πληθαίνουν κι αυτά, και την παραμονή της Κοιμήσεως
αυξάνονται υπερβολικά. Από που βγαίνουν, αλλά και που κρύβονται μετά την εορτή, κανείς δεν γνωρίζει. Παραμένει ένα μυστήριο.

Την ώρα του εσπερινού κυκλοφορούν ελεύθερα ανάμεσα στους πιστούς, στα προσκυνητάρια και στα στασίδια, χωρίς να φοβούνται κανένα.

Φεύγοντας η 15η Αυγούστου, αναχωρούν και τα φίδια. Γερμανοί φυσιοδίφες τα εξέτασαν, αλλά δεν μπόρεσαν να τα κατατάξουν σε κανένα από τα γνωστά είδη.
Είναι γκρίζα, λεπτά, και δεν περνούν το μέτρο.
Όταν τα χαϊδεύεις, νιώθεις το δέρμα τους βελούδινο και βλέπεις δυο ματάκια σπινθηροβόλα. Στο πλατύ τους κεφάλι σχηματίζεται ένας μικρός σταυρός, καθώς επίσης και στην άκρη της λεπτής γλώσσας τους.

Αν κάποια χρονιά τα φίδια δεν παρουσιασθούν, είναι κακό σημάδι. Αυτό συνέβη το 1940, καθώς και το 1953, οπότε δοκιμάσθηκε το νησί από τους σεισμούς.
απο:neolaia.de

Μύκονος: ο ακριβότερος προορισμός της Ευρώπης

Ούτε η φετινή κρίση στάθηκε ικανή, για να μειωθούν οι τιμές στη Μύκονο. Μάλιστα το Κυκλαδίτικο νησί αναδείχθηκε σύμφωνα με έρευνα μεγάλου ταξιδιωτικού οργανισμού, που πραγματοποιήθηκε στις τιμές των ξενοδοχείων 23 Ευρωπαϊκών χώρων, ως ο ακριβότερος προορισμός της Γηραιά Ηπείρου ξεπερνώντας ακόμη την Μαγιόρκα, την Ίμπιζα, τα Κανάρια Νησιά και την Γαλλική Ριβιέρα, αφού η μέση τιμή δωματίου φθάνει τα 243 ευρώ.

Ο ALPHA επικοινώνησε με ξενοδοχεία 4 και 5 αστέρων στο κοσμοπολίτικο νησί και κατέγραψε εξωφρενικές τιμές για ένα δίκλινο δωμάτιο με πρωινό. Σε ξενοδοχείο λοιπόν 5 αστέρων διαθέσιμο δωμάτιο με θέα θάλασσα υπάρχει μετά τις 22 Αυγούστου και η τιμή του ανέρχεται στα 495 ευρώ τη βραδιά χωρίς ημιδιατροφή, η οποία χρεώνεται εξτρά 60 ευρώ το άτομο την ημέρα. Σύμφωνα μάλιστα με την υπεύθυνη, η τιμή των 495 ευρώ είναι η καλύτερη, καθώς υπό άλλες συνθήκες θα ήταν 550 ευρώ. Η έρευνα του Ευρωπαϊκού ταξιδιωτικού οργανισμού έδειξε ωστόσο, ότι παρά την πτώση των τιμών στα ξενοδοχεία όλης της Ελλάδας λόγω οικονομικής κρίσης, η Μύκονος αύξησε τις τιμές της κατά 2% σε σχέση με τον περσινό Αύγουστο και κατά 79% σε σχέση με τον Ιούλιο.

Επικοινωνώντας με άλλο ξενοδοχείο 4 αστέρων πληροφορηθήκαμε ότι η τιμή ενός δίκλινου deluxe δωματίου με θέα στον κήπο είναι 320 ευρώ και με μία έκπτωση πέφτει στα 260 ευρώ, η τιμή ενός δίκλινου δωματίου με θέα στη θάλασσα είναι 350 ευρώ και με μία έκπτωση πέφτει στα 280 ευρώ και η τιμή ενός executive δωματίου με θέα στην θάλασσα είναι στα 300 ευρώ. Όπως φαίνεται λοιπόν, καλύτερα να φτιάξει κανείς βαλίτσες για εξωτικούς προορισμούς, αφού οι τιμές εκεί σε σχέση με την Μύκονο είναι πολύ φθηνότερες. Στη Μαγιόρκα το δίκλινο σε ξενοδοχείο 4 αστέρων ξεκινάει από τα 100 ευρώ με ημιδιατροφή, στη Γαλλική Ριβιέρα από 140 ευρώ με ημιδιατροφή, στα Κανάρια Νησιά από 60 ευρώ με ημιδιατροφή, ενώ στο Μπαλί οι τιμές ξεκινούν από τα 70 ευρώ με πρωινό και φθάνουν στα 120 ευρώ με ημιδιατροφή.

Σύμφωνα με τους ταξιδιωτικούς πράκτορες, η Μύκονος είναι πιο «τσουχτερή» στις τιμές της ακόμα και στα απλά ενοικιαζόμενα δωμάτια, σε σχέση με τα νησιά του Ιουνίου, τα Δωδεκάνησα και την Κρήτη. Ο ALPHA επικοινώνησε με ιδιοκτήτη ενοικιαζόμενων δωματίων στη Μύκονο, ο οποίος μας ενημέρωσε ότι η διανυκτέρευση κοστίζει 100 ευρώ χωρίς πρωινό. Όπως είπε μιλώντας στον ALPHA ο υπεύθυνος πωλήσεων ταξιδιωτικού πρακτορείου Κώστας Διαθεσόπουλος «μπορείς να βρεις δωμάτια σε 4 ή 5 αστέρων ξενοδοχεία στη Ρόδο, τα Χανιά, την Κω ή την Κεφαλλονιά σε τιμή 100 ευρώ με ημιδιατροφή και να πληρώσεις τα ίδια λεφτά στις Κυκλάδες, στη Μύκονο ή την Σαντορίνη, για ένα απλό δωμάτιο χωρίς πρωινό».

Πηγή: ALPHA
Ρεπορτάζ: Β. Χαντζή, Ν. Σικόλα
Επιμέλεια: Π. Γραμμέλης