Σάββατο 14 Αυγούστου 2010

KEFALONIA ή KEFALLONIA ή KEFALLINIA ή CEFALONIA ή κάτι άλλο ...???

Όλα τα εμπορικά προϊόντα στον καταναλωτικό κόσμο που ζούμε, έχουν ένα όνομα, ένα brand name όπως λέγεται, μια εμπορική ταυτότητα που τα συνοδεύει, τα χαρακτηρίζει και τα κάνει αναγνωρίσιμα. Η απόκτηση μιας ισχυρής ταυτότητας για ένα προϊόν είναι τελικά και η επιτυχία του marketing.
Αν ρωτούσαμε κάποιον να μας αναφέρει τις 5 πρώτες μάρκες που του έρχονταν στο μυαλό, θα είχαμε φτιάξει πολύ γρήγορα μια λίστα με τα πιο αναγνωρίσιμα και επιτυχιμένα brands στο κόσμο.
Αυτό λοιπόν είναι και το πιο σημαντικό μέλημα όλων των marketers, να χτίσουν ένα παντοδύναμο brand name το οποίο να είναι σε θέση να δημιουργήσει τους κατάλληλους συνειρμούς στο μυαλό του εν δυνάμη καταναλωτή.Όλων...εκτός απο αυτούς που έστω και στο πόδι έχουν ασχοληθεί με το branding της Κεφαλονιάς σαν τουριστικό προορισμό. Πιό είναι τελικά το όνομα αυτού του νησιού και πως γράφεται;
Κεφαλονιά; Κεφαλληνία;Κεφαλλονιά;στα αγγλικά; Kefalonia, Kefallonia, Kefallinia,Cefalonia;
Ας υποθέσουμε οτι κάποιος καημένος τουρίστας θέλει να μπεί στο google και να κάνει μια αναζήτηση, τι πρέπει να πληκτρολογήσει; τι αποτελέσματα θα πάρει; το μόνο βέβαιο είναι οτι σε καμία περίπτωση δεν θα έχει άμεσα όλη την εικόνα που θα έπρεπε για το νησί.
Μια μικρή έρευνα στο you tube,τη μεγαλύτερη βάση δεδομένων με video στο κόσμο, μας δίνει τα εξείς αποτελέσματα.
Kefalonia: 2570 results
Kefallonia:316 results
Kefallinia:71 results
Cefalonia:356 results
Είναι προφανές τόσο το μέγεθος του προβλήματος, όσο και της προχειρότητας στη προώθηση και την προβολή της Κεφαλονιάς σαν τουριστικό προορισμό, χωρίς καν να εξετάσουμε οποιδήποτε άλλη απ τις επιλογές των υπεθύνων.
Ο τουρισμός δεν είναι παρα ένα ευπαθές και ιδιόμορφο προϊόν το οποίο υπόκειται σε όλους τους κανόνες της αγοράς και του marketing,είναι καιρός να αντιμετωπισθεί με σοβαρότητα γιατί το νησί τον έχει ανάγκη τώρα περισσότερο απο ποτέ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου