Προχθές αναδημοσιεύσαμε καταγγελία του ιστολογίου tromaktiko και αφορούσε δωμάτιο του ξενοδοχείου Irinna: Έβρεχε μέσα σε δωμάτιο ξενοδοχείου
Επειδή μας ενδιαφέρει η ποιότητα του τουρισμού που προσφέρεται στο νησί μας να διατηρείται σε καλό επίπεδο, ειδοποιήσαμε τη διεύθυνση του ξενοδοχείου σχετικά με την εν λόγω καταγγελία. Η κυρία Σβορώνου - Χριστοφοράτου μας απάντησε αμέσως και το κείμενο παρατίθεται αυτούσιο στη συνέχεια:
Κύριοι,
Αναφορικά με το δημοσίευμά σας της 28ης Σεπτεμβρίου, έχουμε να παρατηρήσουμε τα εξής.
Η εν λόγω κυρία (που δεν θέλησε να γνωστοποιηθεί το όνομά της) διέμεινε στο Ξενοδοχείο από 24 έως 26/09.
Κατά το ως άνω διήμερο σημειώθηκαν στο νησί ακραία καιρικά φαινόμενα, με
εκδήλωση καταρρακτωδών βροχών. Στο δωμάτιο του β΄ ορόφου που διέμενε η κυρία , παρατηρήθηκε στάξιμο λόγω φραξίματος μιας υδρορροής από πευκοβελόνες. Το πρόβλημα εμφανίσθηκε
σε ένα σημείο του δωματίου, και όχι σε οκτώ που καθ΄ υπερβολή περιγράφει η κυρία. Εάν αληθεύει ο ισχυρισμός της, αναρωτιέται κανείς γιατί δεν ειδοποίησε τη νύκτα τον υπάλληλο του Ξενοδοχείου που εκτελούσε νυκτερινή βάρδια στην υποδοχή και θα επιλαμβανόταν αμέσως, αλλά το ανέφερε αργά το πρωί στην υποδοχή, οπότε και μεταφέρθηκε αμέσως σε άλλο δωμάτιο.
Θα πρέπει να σημειωθεί οτι στο Ξενοδοχείο, που κατά το διήμερο αυτό ήταν πλήρες, δεν παρατηρήθηκε κανένα απολύτως άλλο πρόβλημα από την νεροποντή.
Λυπούμαστε για το περιστατικό, που, επαναλαμβάνουμε, αποκαταστήσαμε αμέσως μόλις αναφέρθηκε από τον πελάτη. Εν πάση περιπτώσει το να εκφράζει κανείς το παράπονό του είναι απόλυτα θεμιτό, αλλά τα περί ντροπής στην προκειμένη περίπτωση τι θέση έχουν;
Με εκτίμηση,
Σ..Σβορώνου-Χριστοφοράτου
Ξενοδοχείο ΗΡΙΝΝΑ Κεφαλονιάς
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου