Πριν λίγο καιρό ,αμέσως μετά την «εξαγορά» της Ολυμπιακής από την MIG , η Aegean air διέκοψε τα δρομολόγια από και προς Κεφαλονιά προφασιζόμενη οικονομικούς λόγους.
Η Ολυμπιακή (Olympic air) που παρέμεινε προχώρησε σε χρόνο μηδέν σε υπερδιπλασιασμό της τιμής του εισιτηρίου. Έτσι η διαδρομή Αθήνα-Κεφαλονιά με επιστροφή κοστίζει από 240-270 ευρώ , την ίδια στιγμή που η διαδρομή Αθήνα-Βουδαπέστη με επιστροφή ,για παράδειγμα, κοστίζει 125 ευρώ.
Είναι αυτό ένα πρώτο δείγμα για το πώς λειτουργεί η πολυδιαφημισμένη από τις δικομματικές κυβερνήσεις ιδιωτικοποίηση της ΟΑ και ο ανταγωνισμός της ελεύθερης οικονομίας που δήθεν όλα τα ρυθμίζει. Τα ρύθμισε ασφαλώς ,αυξάνοντας τα έσοδα της MIG και της Marfin σε βάρος της τσέπης των Κεφαλλονιτών και καταφέρνοντας σοβαρό πλήγμα στην τοπική οικονομία ,ιδιαίτερα την τουριστική.
Τώρα είναι η σειρά της Κέρκυρας: η Olympic air αποσύρεται από τις αρχές του ερχόμενου Νοέμβρη, δήθεν πάλι για οικονομικούς λόγους. Τι θα επακολουθήσει; Ό,τι και στην Κεφαλονιά. Η Aegean air θα αυξήσει κατακόρυφα την τιμή του εισιτηρίου γεμίζοντας τα ταμεία της και αδειάζοντας τις τσέπες των Κερκυραίων.
Η αλήθεια είναι ότι οι δύο εταιρείες έχουν συστήσει ένα παράνομο άτυπο μονοπώλιο στις αερομεταφορές και κερδοσκοπούν με την πλήρη ανοχή της κυβέρνησης σε βάρος των συμπολιτών μας και των τοπικών οικονομιών.
Όταν όλα αυτά συμβαίνουν σε μια νησιωτική περιφέρεια ,όπως η δική μας, που τα μεταφορικά κόστη ανθρώπων και εμπορευμάτων είναι ήδη υπέρογκα, που το πρόβλημα της ενδοπεριφερειακής...
συγκοινωνίας παραμένει άλυτο, τότε απαιτούνται άμεσα μέτρα για να αλλάξει η κατάσταση.
1. Η κυβέρνηση και οι αρμόδιες υπηρεσίες πρέπει να παρέμβουν χωρίς χρονοτριβή εναντίον του άτυπου καρτέλ που διαμορφώνει υπέρογκα τιμολόγια στην αερομεταφορά στα Ιόνια νησιά.
2. η κυβέρνηση πρέπει όχι μόνο να μην επιτρέψει την προωθούμενη συγχώνευση των δυο εταιρειών ,αλλά να τιμήσει και όσα έλεγε προεκλογικά το ΠΑΣΟΚ και να προχωρήσει στην ακύρωση και αναστροφή της πώλησης της ΟΑ και της δημιουργίας αερομεταφορέα με δημόσιο χαρακτήρα.
3. η ΠΙΝ πρέπει να αναλάβει πρωτοβουλία σε συνεργασία και με άλλους παράγοντες και φορείς των Ιονίων Νησιών ώστε να επεκταθεί σε ημερήσια βάση η αεροπορική διασύνδεση της περιφέρειας .
4. να υλοποιηθεί το «μεταφορικό ισοδύναμο» προσφέροντας χαμηλό μεταφορικό κόστος στους πολίτες και τις οικονομίες της νησιωτικής μας περιφέρειας.
Η ΑΝ.Α.Σ.Α τόσο προεκλογικά ,όσο και μετεκλογικά δεν θα πάψει να θέτει και να υπερασπίζεται την προώθηση των παραπάνω θέσεων. Καλούμε τους πολίτες και τις πολίτισσες των Ιονίων Νησιών να της δώσουν την δύναμη που χρειάζεται στις εκλογές του Νοεμβρίου.
Ψηφίστε ΑΝ.Α.Σ.Α για τα Ιόνια Νησιά με υπ. περιφερειάρχη τον Θ. Γαλιατσάτο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου