Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου 2010

Ωραία Ιδέα...


Ξέρετε τώρα με την οικονομική κρίση, στίβω το κεφάλι μου συνέχεια να βρώ έναν τρόπο για να βγάλω λεφτά!!! Μια ιδέα για μια επιχείρηση με καλές προοπτικές, σχετικά μικρό κόστος, που να μου προσδίδει και ενα καλό κοινωνικό προφίλ, να μη σκοτώνομαι και στη δουλειά και βέβαια να αντέχει στην οινομική κρίση...!!!!
Σκεφτόμουν απο δω, σκεφτόμουν απο κεί...ρώταγα, διάβαζα... αλλά τίποτα...
Και ξαφνικά...μου ήρθε η ιδέα!!!! ΕΥΡΗΚΑ!!!!
Θα γίνω εκδότης επαρχιακής εφημερίδας!!!!
Θα φτιάξω μια εφημερίδα, όχι πολλές σελίδες...το πολύ 12 (μη χαλάμε μελάνια και χαρτιά) και θα τη βγάλω στα περίπτερα με 2€.
Όχι όχι, δε θα είναι τα δύο € που θα με φτιάξουν, απο αλλού θα έρχεται το χρήμα...
όχι απ΄τις διαφημίσεις και τις αγγελείες όπως πιθανώς σκεφτήκατε (αθώα μου παιδιά), αλλά απο τις καλές μου σχέσεις με το σύστημα....θα πιάσω απο κοντά τους επικρατέστερους πολιτικούς...και όποιος μου δώσει πιό πολλά....θα τον κάνω άρχοντα, θα του φτιάχνω κάτι εξωφυλλάκια...τρέλα... Ο κος ΤΑΔΕ, πήγε εδώ , πήγε εκεί...είχε τόσο κόσμο στη συγκέντρωσή του...έκανε αυτό εκανε εκείνο, ενω ο άλλος ...χάλια μάυρα...!!!!
Θα του βγάλω και ενα ωραίο ψευδώνυμο,ας πούμε "ο Original"...και θα τα πάμε μια χαρά...κι εγώ κι αυτός....
Α...δε σας είπα την εφημερίδα θα την ονομάσω....κατι απλό αλλά με νόημα..."Αδέσμευτος, Απογευματινός τύπος, Νυχτερινός τύπος"....κάτι τέτοιο.
Και θα τα έχω όλα: μια επιχείρηση με καλές προοπτικές(πολύ χρήμα), σχετικά μικρό κόστος(καμιά δεκαριά χιλιάδες€ , που θα τα βγάλω στις πρώτες τοπικές εκλογές), που να μου προσδίδει και ενα καλό κοινωνικό προφίλ( θα με γλείφουν όλοι οι κομματάρχες και τα τσιράκια τους), να μη σκοτώνομαι και στη δουλειά (θα βρώ δυο πιτσιρικάδες χωρίς ΙΚΑ να βγάζουν τη δουλειά)και βέβαια να αντέχει στην οινομική κρίση (η δουλειά του προαγωγού, δεν έχει ποτέ πρόβλημα)!!!!
Είδατε....τρομερή ιδέα!!!
Το κακό είναι οτι σας την είπα και μπορεί τώρα να με προλάβεται....

5 σχόλια:

  1. Ανώνυμος16/9/10 09:43

    νομίζω καταλάβαμε όλοι...δεν είναι κάτι καινούριο αυτό πάντως, υπήρχε, υπάρχει και θα υπάρχει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι σημαντικό να μην αποδεχόμαστε πλέον αυτές τις καταστάσεις! Μην αγοράζεται φυλλάδες!!!Μην επιτρέπεται σε μια μάζα ηλιθίων να διαμορφώνουν τη ζωή σας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δαίμονας (R)16/9/10 12:47

    Πραγματικά φυλλάδες! Μιλάμε για εφημερίδες που στο πρωτοσέλιδό τους έχουν έναν τίτλο "πιασάρικο" και πάνω από 10 διαφημίσεις! Επίσης περίπου το 50% του περιεχομένου τους είναι πάλι διαφημίσεις.
    Και τις πουλάνε και 2 ευρώ, λες και είναι η Ελευθεροτυπία ή Τα Νέα! Για 6 διπλωμένα Α3 μιλάμε, ήμαρτον!

    Υ.Γ. Άντε βγάλτε τα Σέστα και σε εφημερίδα και θα αναλάβω να στείλω "επιστολές" σε όλους τους υποψήφιους για να αγοράσουν την ΄πολιτική μας στήριξη. Δήμαρχος 10.000, Περιφερειάρχης 15.000, Σύμβουλος 5.000 ΜΟΝΟ. Δώρο μια καφετιέρα για το πολιτικό σας γραφείο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. είδες θα μου κλέψουν την ιδέα τα σέστα...τι να γίνει έτσι είναι αυτά...αν γίνεται τουλάχιστον να καλύπτω τα πανυγήρια να βγάζω και εγω τίποτα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Διευκρινίζουμε ότι δεν έχουμε πρόθεση να κλέψουμε την ιδέα σου pasdenom. Τουλάχιστον προς το παρόν. Αν δε βιαστείς όμως, δεν μπορούμε να υποσχεθούμε τίποτε για το μέλλον ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή