Τρίτη 1 Μαρτίου 2011

Κοριτσάκι δεμένο σε κλουβί

Πέντε ολόκληρα χρόνια δεμένη με ιμάντες είναι μια 10χρονη στο ΚΕΠΕΠ Λεχαινών, "για το καλό της". Είχε σπάσει το πόδι της με ευθύνη του προσωπικού το 2005. Για τον τραυματισμό κατηγορούνται συνολικά 25 εργαζόμενοι. Η συγκλονιστική αναφορά ευρωπαίων εθελοντών για την υπόθεση.

Οι ιστορίες από την κρύπτη του ΚΕΠΕΠ Λεχαινών Ηλείας συνεχίζονται. Δεμένη με ιμάντες εδώ και πέντε χρόνια βρίσκεται μια 10χρονη αλβανικής καταγωγής, η οποία πριν πέντε χρόνια είχε σπάσει το πόδι της με ευθύνη του προσωπικού.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της "Ελευθεροτυπίας" το γεγονός επιβεβαιώνει η διοικήτρια του ΚΕΠΕΠ, Άννα Μαζαράκη, η οποία διευκρίνισε ότι το παιδί έχει δεμένα τα άνω άκρα, μετά από γραπτή οδηγία του ψυχίατρου που παρακολουθούσε το ίδρυμα.
Η κα Μαζαράκη, ρωτήθηκε για το αν το κοριτσάκι ήταν δεμένο και πριν σπάσει το πόδι του το 2005, ωστόσο απάντησε ότι δεν γνωρίζει, καθώς τότε υπήρχε άλλη διοίκηση.

Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2011

Χαμός στο Δημοτικό Συμβούλιο Κεφαλονιάς...

ΠΑΡΙΣΗΣ – ΡΟΥΧΩΤΑΣ ΣΗΜΕΙΩΣΑΤΕ 2;

Είναι σίγουρα "είδηση" η καθαίρεση του αντιδημάρχου Β. Ρουχωτά από τον Δήμαρχο Α. Παρίση.

Όμως επιτρέψτε μας να το δούμε και λίγο διαφορετικά το θέμα.

Ο Β. Ρουχωτάς ποτέ δεν έκρυψε τις φιλοδοξίες του για τον Δήμο Κεφαλλονιάς. (Θεμιτές!)

Όμως θέλεις το ΠΑΣΟΚικό παρελθόν του (ουδείς πραγματικός δεξιός δεν το ξεχνάει….), θέλεις ο εκρηκτικός χαρακτήρας του που…. φοβίζει, δεν του έδωσαν το (πολυπόθητο) χρίσμα της Νέας Δημοκρατίας, πολύ περισσότερο όταν εσωκομματικό αντίπαλο είχε έναν καθαρόαιμο δεξιό, τον Α. Παρίση.

Λέγεται ότι με την παρέμβαση  του ίδιου του Σαμαρά στις διακοπές του στην Κεφαλονιά (θυμάστε τις φωτογραφίες) ο Ρουχωτάς μπήκε στο ψηφοδέλτιο του Παρίση.

Στις εκλογές επιδίωξε και πέτυχε να εκλεγεί πρώτος σε σταυρούς δημοτικός σύμβουλος.


Ο Παρίσης δύσκολα δεν θα τον έκανε (αν και πολύ θα το ήθελε…) Αντιδήμαρχο, αλλά και δύσκολα μπορεί να πει κανείς ότι δε θα τον περίμενε στη γωνιά για το πρώτο στραβοπάτημα.

Και αυτός την πάτησε γρήγορα, τόσο γρήγορα που ήταν σαν ….δώρο στον Παρίση.

Δεν θα ήταν υπερβολή αν κάποιος ισχυριζόταν ότι ο Παρίσης έστησε μια μεγαλοπρεπέστατη «μηχανή» στο Ρουχωτά και αυτός εξίσου μεγαλοπρεπέστατα ….μπήκε στα γρανάζια της.

Και το χειρότερο ο πρώην Δήμαρχος Παλλικής δίχνει να μην το έχει καταλάβει. 
Με την αποπομπή του από αντιδήμαρχος ο Ρουχωτάς, υπέγραψε και την ρήξη του με την παραδοσιακή δεξιά!

Η εύκολη ανάγνωση των όσων έγιναν (και θα ακολουθήσουν τις επόμενες ημέρες) με πρωταγωνιστή το Ρουχωτά είναι πως ο μεγάλος ηττημένος είναι ο Παρίσης.

Όμως μια προσεκτική ματιά δείχνει το αντίθετο, τη στιγμή που φαίνεται πως ο Παρίσης έχει έτοιμο(η) διάδοχο...

Σε τρία χρόνια (μέχρι τον Ιούνιο του 2014 που θα γίνουν οι επόμενες εκλογές) ουδείς θα θυμάται το Ρουχωτά, που θα είναι ένας απλός δημοτικός σύμβουλος. Όλοι θα έχουν μπροστά τους το Δήμαρχο, δηλαδή τον Παρίση.

Ο Ρουχωτάς έχοντας όλα τα δίκια με το μέρος του στην υπόθεση του Θεόφιλου και την προώθηση του στη ΔΕΥΑ και με τον αέρα του πρώτου σε σταυρούς συμβούλου (άσχημο πράγμα η αλαζονεία στην πολιτική….) βιάστηκε!

Ο Παρίσης του έριξε το δόλωμα (λέγε με Θεόφιλο) και αυτός τσίμπησε.

Γι’ άλλη μία φορά πλήρωσε ο Ρουχωτάς το οξύθυμο του  χαρακτήρα του (η άλλη ήταν όταν έχασε από τη Νόπη το 2006, παρότι ως Δήμαρχος παρήγαγε έργο).

Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2011

Η Στατιστική Υπηρεσία αναζητεί συνεργάτες ιδιώτες

Η Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ) καλεί τους ενδιαφερόμενους
που επιθυμούν να απασχοληθούν ως Ιδιώτες Συνεργάτες στις
διενεργούμενες από αυτήν στατιστικές εργασίες να υποβάλουν
ηλεκτρονικά αίτηση συμμετοχής μέχρι τις 3 Μαρτίου 2011, ώστε να
εγγραφούν στο Μητρώο Ιδιωτών Συνεργατών του τρέχοντος έτους.
Έργο του Ιδιώτη Συνεργάτη είναι η έγκαιρη, πλήρης και σωστή
συλλογή στατιστικών στοιχείων από επιχειρήσεις και νοικοκυριά. Τα
στοιχεία συλλέγονται, κυρίως, με προσωπικές συνεντεύξεις, στο χώρο των
νοικοκυριών ή των επιχειρήσεων και σε ειδικά, κατά έρευνα,
ερωτηματολόγια.

Αυξάνονται δραματικά οι τιμές των καυσίμων

Το ένα ρεκόρ πίσω από άλλο καταρρίπτει η μέση τιμή της αμόλυβδης βενζίνης, λόγω του ντόμινο εξελίξεων στον αραβικό κόσμο και ιδιαίτερα μετά τις αναταραχές στη Λιβύη που «πυροδοτούν» αλυσιδωτές αντιδράσεις στην τιμή του πετρελαίου.

Σήμερα, η μέση τιμή της αμόλυβδης διαμορφώθηκε στο 1,628 ευρώ ανά λίτρο, τιμή που είναι αυξημένη κατά σχεδόν δύο λεπτά το λίτρο, σε σχέση με την αρχή του μήνα, οπότε και κυμαινόταν στο 1,61 ευρώ. Σύμφωνα με τον πανελλαδικό μέσο όρο στα τέλη του Ιανουαρίου, η τιμή της βενζίνης είχε αγγίξει το 1,635 ευρώ. Μιλώντας μάλιστα με πρατηριούχους, μας εξήγησαν ότι δεν αποκλείεται αύριο η τιμή της αμόλυβδης να φτάσει στο 1,80 ευρώ ανά λίτρο.

Η διακύμανση ξεκινά από το 1,513 ευρώ ανά λίτρο (ελάχιστη τιμή στο νομό Πέλλας) και φτάνει ακόμη και το 1,85 ευρώ ανά λίτρο (μέγιστη τιμή στο νομό Κεφαλονιάς).

Μετά το νομό της Κεφαλονιάς (μέση τιμή 1,753 €/λίτρο) ακολουθεί ο νομός Λασιθίου (1,727 €/λίτρο), Ρεθύμνης (1,726 €/λίτρο), Σάμου (1,706 €/λίτρο), Χίου (1,705 €/λίτρο) και Κυκλάδων (1,704 €/λίτρο). 

Μεταξύ των συγκριτικά «φθηνότερων» νομών συγκαταλέγονται ο νομός Θεσσαλονίκης (1,595 €/λίτρο), η νομαρχία Αθηνών (1,598 €/λίτρο) και ο νομός Ημαθίας (1,6 €/λίτρο). 

Σύμφωνα με τα σημερινά στοιχεία του παρατηρητηρίου τιμών καυσίμων παραμένουν τα νησιά. Οι πέντε ακριβότεροι νομοί είναι κατά σειρά Κεφαλονιά, Λασίθι, Ρέθυμνο, Χίος και Κυκλάδες. Στον αντίποδα οι φθηνότεροι Νομοί είναι Θεσσαλονίκη, Αθήνα, Ημαθία, Πέλλα και Ανατολική Αττική.

zougla.gr

Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου 2011

ΠΟΣΟ ΜΑΚΡΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΡΙΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ;

Για εμάς, κάτοικοι της Κεφαλονιάς που συντάσσουμε αυτό το κείμενο, θεωρούμε ότι η κρίση είναι πολιτική και βρίσκεται σε όλα τα μέρη ανεξαρτήτως.

Είμαστε :
·Άνεργοι, που πολλές φορές δεν παίρνουμε ούτε τα 450€ από τον ΟΑΕΔ, που χάσαμε τη δουλειά μας στο κύμα μαζικών απολύσεων και δεν αποζημιωθήκαμε, ώστε οι εταιρείες να διατηρήσουν και να αυξήσουν τα κέρδη τους εις βάρος όλων εμάς.
·Νέοι με πτυχία, που δεν βρίσκουν δουλειά διότι οι θέσεις είναι κατειλημμένες από εκείνους που πρέπει να δουλεύουν μέχρι τα 67 για να συνταξιοδοτηθούν αξιοπρεπώς.
·Εργαζόμενοι ανασφάλιστοι, που είδαμε τους μισθούς μας να μειώνονται σε αντίθεση με πλήθος κοινωνικών αγαθών και υπηρεσιών που ακολουθούν την ανιούσα.
·Μαθητές και Φοιτητές, που πληρώνουμε φροντιστήρια και ενοίκια αντιστοίχως, μακριά από κάθε έννοια δωρεάν παιδείας.


Όσο αναφορά την υγεία,
Πρόσθετο μέτρο της κυβέρνησης της τρόικας είναι το εισιτήριο 5€ στα δημόσια (κατά τα άλλα) νοσοκομεία, χωρίς καν να παρέχεται το απαραίτητο επίπεδο κοινωνικών αγαθών αφού στο νοσοκομείο του Αργοστολίου λείπουν 3 βασικές ειδικότητες: οφθαλμίατρος, ορυλά, δερματολόγος.
Όσο αναφορά το κεφάλαιο,
Μέσα στη γενικότερη ταξική επίθεση που δεχόμαστε από πλευράς κεφαλαίου, με άνοδο των τιμών στα είδη πρώτης ανάγκης, το κράτος για ακόμη μια φορά υπερασπίζεται τα κέρδη του κεφαλαίου αναθέτοντας στις εταιρείες( ΑΚΤΩΡ – ΜΠΟΜΠΟΛΑΣ) να ελέγχουν τους δημόσιους δρόμους, φέρνοντας ως αποτέλεσμα την παρεμπόδιση της ελεύθερης μετακίνησης των ανθρώπων.
Ακολουθεί, η αύξηση των τιμών των εισιτηρίων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς όπου απαγορεύει την ελεύθερη μετακίνηση εργαζομένων/ ανέργων/ φοιτητών/ μαθητών, μέτρο το οποίο επίσης συμβάλλει στην κερδοφορία του κράτους απομυζώντας όλους εμάς.

Τέλος,
Στα πλαίσια της ολομέτωπης επίθεσης που δεχόμαστε από τους εξουσιαστές, έρχεται η περαιτέρω υποβάθμιση των ιδίων μας γειτονιών, όπως συμβαίνει και στην Κερατέα. Το κράτος επιλέγει στοχευόμενα να πλήξει τις ζωές των εκεί κατοίκων χτίζοντας τα Χ.Υ.Τ.Α κάτι το οποίο δεν θα γινόταν ποτέ στην περιοχή της Εκάλης.
Άλλωστε και σε τοπικό επίπεδο συναντάμε την καταπάτηση του φυσικού πλούτου του νησιού μας( Μύρτος, Μακρύς- Πλατύς Γιαλός), από τοπικούς άρχοντες οι οποίοι συμβάλλουν λαμβάνοντας κέρδη και μίζες από την ιδιωτικοποίηση των κοινόχρηστων χώρων.
Επιπροσθέτως η παράνομη, χωρίς νομικό-εθνικό και κοινοτικό πλαίσιο, εγκατάσταση και λειτουργία των ιχθυοτροφείων της οικογένειας Γερουλάνου, η οποία κάνει εμφανή τη θαλάσσια ρύπανση της γύρω περιοχής. Επίσης μη σας φανεί περίεργο στα μελλοντικά σχέδια των τοπικών αρχών να συμπεριληφθεί το ξεπούλημα του Αίνου ( εθνικός δρυμός).
Η απάντηση του κράτους σε όλες τις μορφές αντίστασης, με σκοπό να τρομοκρατήσει και να καταστείλει, είναι η γενικότερη αστυνομοκρατία. Έφοδοι σε σπίτια και σε καταλήψεις, συλλήψεις και δίκες και η χρησιμοποίηση χημικών και πλαστικών σφαιρών. Σημαντικό ρόλο στα παραπάνω παίζουν τα ΜΜΕ, που σαν φερέφωνα του κράτους- κεφαλαίου, προσπαθούν να αποπροσανατολίσουν και να ελέγξουν την κοινή γνώμη με την παραπληροφόρηση και την συκοφάντηση όσων αγωνίζονται.
Μπροστά σε αυτή την κατάσταση αντιστεκόμαστε με κάθε μέσο στην καθημερινότητα μας, δεν πληρώνουμε σε οτιδήποτε μας επιβάλλουν οι καθεστωτικοί δήμιοι και συμμετέχουμε σε γενικές απεργίες, πορείες με σκοπό την ανατροπή του υπάρχοντος συστήματος για την αυτοδιαχείριση των ιδίων μας των ζωών.

Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ.
http://athens.indymedia.org

Ο Σύλλογος Προστασίας Ζώων Καταγγέλλει την εγκατάλειψη ζώων!!!

ΒΟΗΘΕΙΑ!!!!!!!!Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΜΑΣ ΤΟ ΑΡΓΟΣΤΟΛΙ ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΧΩΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΖΕΥΕΙ ΑΔΕΣΠΟΤΑ......ΤΑ ΦΡΟΝΤΙΖΕΙ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ ΤΟΥΣ ΟΠΩΣ ΑΛΛΩΣΤΕ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΚΑΙ Ο ΝΟΜΟΣ.......ΧΘΕΣ ΜΑΣ ΖΗΤΗΣΑΝ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ 10 ΚΟΥΤΑΒΙΑ ΕΝΟΣ ΜΗΝΟΣ ΠΕΡΙΠΟΥ ΑΠΟ ΣΠΙΤΙ ...ΔΗΛΑΔΗ ΑΦΟΥ ΑΦΗΣΑΝ ΝΑ ΓΕΝΝΗΣΕΙ Η ΛΑΤΡΕΜΕΝΗ ΣΚΥΛΙΤΣΑ ΤΟΥΣ ΤΩΡΑ ΠΕΤΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ........ΕΛΕΟΣ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΕΣ.........ΣΤΕΙΡΩΣΗ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΤΗ ΘΑ ΠΕΙ??????????
ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΜΑΣ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕ ΦΙΛΟΖΩΟΣ ΚΑΙ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΜΑΣ ΟΤΙ ΣΤΗ ΠΥΛΗ ΤΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΕΙΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ 10 ΠΕΡΙΠΟΥ ΚΟΥΤΑΒΙΑ ........ΤΥΧΑΙΟ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ...ΤΡΑΓΙΚΟ.ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ...ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΩΡΟΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΑΔΕΣΠΟΤΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΣΤΙΓΜΗ.....ΦΡΟΝΤΙΣΤΕ ΤΑ ΔΕΣΠΟΖΟΜΕΝΑ ΣΑΣ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΣΤΕΙΡΩΣΕΙΣ....ΕΣΕΙΣ ΜΕΤΑ ΚΑΝΕΤΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΟΤΙ ΣΑΣ ΕΝΟΧΛΟΥΝ ΤΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑ.ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤΑ ΠΕΤΑΤΕ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ......