ΔΙΟΓΚΩΝΕΤΑΙ η µείωση της κατανάλωσης στην αγορά καυσίµων που φτάνει πλέον στο 20% σύµφωνα µε παράγοντες του χώρου και ενώ τα λουκέτα στα πρατήρια πληθαίνουν. Δεν είναι τυχαίο ότι πολλές εταιρείες εµπορίας καυσίµων δεν δέχονται πλέον επιταγές άνω των 30.000 ευρώ στις συναλλαγές τους µε πρατηριούχους. Πέραν του ποσού αυτού, οι συναλλαγές γίνονται απολύτως µε µετρητά. Ετσι για να προµηθευτούν εκ νέου καύσιµα οι πρατηριούχοι απαιτείται αυστηρά η εξόφληση της επιταγής, διαφορετικά τα πρατήρια µένουν χωρίς εφοδιασµό.
Η µεγάλη αυτή έλλειψη ρευστότητας, όπως την περιγράφουν πηγές της αγοράς, εξηγεί και τα πάνω από 1.000 προσωρινά ή οριστικά λουκέτα. «Συνολικά από τα 8.500 πρατήρια, βρισκόµαστε κοντά στα 7.000 και φαίνεται ότι στην αγορά θα παραµείνουν περίπου 6.000 πρατήρια» αναφέρει στέλεχος εταιρείας πετρελαιοειδών.
Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση πρατηρίου σε κεντρικό οδικό άξονα του Λεκανοπεδίου, του οποίου ο ιδιοκτήτης εντός ενός µηνός έβαλε µεγάλο φέσι σε εταιρεία εµπορίας. Ο πρατηριούχος πωλούσε στο διάστηµα αυτό την αµόλυβδη βενζίνη στο κόστος αγοράς της, δηλαδή 5-6 λεπτά χαµηλότερα απ όσο οι ανταγωνιστές. Λόγω ακριβώς της συγκριτικά καλύτερης τιµής, είχε µεγάλη κίνηση, µε αποτέλεσµα µέσα στο διάστηµα αυτό να έχει προµηθευτεί καύσιµα εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ. Στην αγορά φηµολογείται ότι το συνολικό φέσι έφτασε το 1,6 εκατ. ευρώ, ενώ ο πρατηριούχος έγινε άφαντος.
tanea.gr
Ο ΠΡΑΤΗΡΙΟΥΧΟΣ ΕΓΙΝΕ . . . ΜΠΟΥΧΟΣ!!! ΟΧΙ ΘΑ ΚΑΤΣΕΙ ΝΑ ΣΚΑΣΕΙ, ΛΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΕΞΩ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΤΡΟΦΟΔΟΤΟΥΣΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ!! . . . ΟΡΕ ΚΑΙ ΒΟΥΑΡ!! . . . ΑΤΟΥ ΚΑΙ ΤΑΛΕΡ!!
ΑπάντησηΔιαγραφή