Παρασκευή 3 Σεπτεμβρίου 2010

Ο τελευταίος δήμαρχος του Αργοστολίου


Ο Γιώργος Τσιλιμιδός και νυν Δήμαρχος Αργοστολίου εξέδωσε μια αξιοπρεπή ανακοίνωση σχετικά με το χρίσμα του ΠΑΣΟΚ και την οποία παραθέτουμε:
Εξεδήλωσα το ενδιαφέρον μου για την στήριξη της υποψηφιότητάς μου στον νέο Δήμο Κεφαλονιάς από το ΠΑΣΟΚ.
Η προαναγγελθείσα εδώ και καιρό απόφαση μη στήριξής μου ενώ ακόμη ευρίσκοντο σε εξέλιξη οι όποιες διεργασίες είναι πλέον επίσημη.
Ως μεθοδολογία για την μη επιλογή μου χρησιμοποιήθηκαν αμφιβόλου αξιοπιστίας δημοσκοπήσεις.
Ως πολιτικό υπόβαθρο για τον σκοπό αυτό η αναβίωση ενός ακραίου τοπικισμού που θέλει τον Δήμο Αργοστολίου αρνητικό παράγοντα στην «Καλλικράτεια εποχή» για την ισόρροπη ανάπτυξη του νησιού μας.
Στις επερχόμενες Δημοτικές Εκλογές δεν θα θέσω υποψηφιότητα ως επικεφαλής συνδυασμού, αλλά ούτε ως μέλος ψηφοδελτίου, αφού οι εξελιχθείσες διαδικασίες τραυμάτισαν σχέσεις εμπιστοσύνης, και τα αναπτυχθέντα ιδεολογήματα που καρποφόρησαν προσβάλλουν τον Δήμο Αργοστολίου του οποίου είμαι ο τελευταίος Δήμαρχος.
Ευχαριστώ από καρδιάς όσους μού συμπαραστάθηκαν σ’ αυτήν την προσπάθεια για το χρίσμα και ειδικά τους συνδημότες μου.
Εύχομαι καλή επιτυχία στον Μάρκο Κοτσιλίνη και την παράταξη που υπηρέτησα και υποστηρίζω στην εκλογική διαδικασία του Νοεμβρίου.

Αργοστόλι, 3 Σεπτεμβρίου 2010
Γιώργος Τσιλιμιδός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου