Δευτέρα 28 Μαρτίου 2011

Mεγάλη επιτυχία ο 1ος Βαλλιάνειος Αγώνας Δρόμου

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Με μεγάλη επιτυχία διεξήχθη ο 1ος Βαλλιάνειος Αγώνας Δρόμου. Η συμμετοχή αθλητών αλλά και μη αθλητών ήταν αθρόα και ξεπέρασε τις προσδοκίες μας για 1η διοργάνωση. Οι συμμετέχοντες ήταν άνω των 130 ατόμων και αφορούσε σε όλες τις ηλικιακές κατηγορίες. Τερμάτισαν όλοι οι συμμετέχοντες, ενώ η διοργάνωση υπήρξε άρτια κατά την διάρκεια του αγώνα, χωρίς προβλήματα κυκλοφορίες, ατυχήματα ή αθέμιτο ανταγωνισμό. Τόσο ο Δήμος Αργοστολίου, -με την δημοτική αστυνομία, τους υπαλλήλους του, υπό τον συντονισμό του Δημοτικού Συμβούλου κου Βανδώρου-, όσο και η Αστυνομία, το Λιμενικό, οι Σαμαρείτες, αλλά και η εταιρεία ιδιωτικής ασφάλειας-φύλαξης S4S, διασφάλισαν το ασφαλές και άρτιο της διοργάνωσης. Οι εντυπώσεις του κόσμου υπήρξαν άριστες και όλοι εξέφρασαν τις προσδοκίες τους ότι θα επαναληφθεί και του χρόνου με ακόμη περισσότερες συμμετοχές ενώ επιφυλάσσονταν να προπονηθούν για να επιτύχουν καλύτερες επιδόσεις. Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο Δήμαρχος Αργοστολίου κος Παρίσης, ο Αντιδήμαρχος κος Σαββαόγλου, ο περιφερειακός Σύμβουλος κος Θόδωρος Γαλιατσάτος, ο Αστυνομικός Δ/ντης κος Φιλίππου, ο Λιμενάρχης κος καθώς και άλλοι εκπρόσωποι της πολιτικής και στρατιωτικής μας εξουσίας. Επίσης αξίζει να αναφερθεί ότι έτρεξε ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου κος Νίκος Ανουσάκης, δίνοντας το καλό παράδειγμα και αποδεικνύοντας ότι πολιτική και υγιής αθλητισμός μπορούν να συνδυαστούν επιτυχώς. Στα πλαίσια της διοργάνωσης τιμήθηκε και η Ολυμπιονίκης μας η κα Άννα Πολλάτου, για την προσφορά της στην ανάδειξη του αθλητικού ιδεώδους των νησιών μας.
Ευχαριστούμε τους συνδιοργανωτές μας και τους χορηγούς μας για όλοι την προσφορά τους και την υποστήριξη της διοργάνωσης και τους εθελοντές:
ΣΤΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΑ:
Τους καθηγητές φυσικής αγωγής:
* ΑΥΓΟΥΣΤΑΤΟΥ ΜΑΡΙΑ
* ΑΓΓΕΛΙΔΗ ΓΙΩΡΓΟ
* ΜΕΤΑΞΑ ΝΙΚΟ
Αλλά και τους
* ΠΟΤΑΜΙΑΝΟ ΓΙΩΡΓΟ
* ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΤΣΙΓΩΝΙΑ
ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ:
* ΠΑΠΑΔΑΤΟ ΣΠΥΡΟ
* ΚΟΛΙΤΣΑΡΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ
* ΒΙΚΗ ΣΙΜΟΥ
* ΜΠΟΥΖΟΥ ΝΙΚΟΛΙΤΣΑ
* ΘΑΛΕΙΑ ΚΑΜΠΙΤΣΗ
ΤΟΥΣ ΙΑΤΡΟΥΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ:
* ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΡΑΝΤΟΥΛΕΣΚΟΥ
* ΝΙΚΟΛΙΤΣΑ ΚΟΥΤΡΟΥΜΑΝΗ
Ευχαριστούμε τον Άγη Κονιδάρη για την πολύ ευχάριστη και απολύτως κατάλληλη μουσική πλαισίωση της εκδήλωσης, την Αντιπεριφέρεια και ειδικά την κα Λάντου για την διοικητική υποστήριξη του Αγώνα και όλους εσάς που αγωνιστήκατε με όρεξη και διάθεση ενισχύοντας την προσπάθειά μας, καθώς και το κοινό που την παρακολούθησε.
Ιδιαιτέρως ευχαριστούμε την ΕΡΤ1 και τον Δημοσιογράφο Σάκη Βούτο για την ωραία του παρουσίαση του γεγονότος, που διατήρησε αμείωτο το ενδιαφέρον των παραβρισκόμενων ακόμη και πριν τον τερματισμό. Αλλά και όλα τα ΜΜΕ του τόπου
μας που εξ΄ αρχής αγκάλιασαν το γεγονός , σε κάθε βήμα έως και την ολοκλήρωση του αγώνα. Λυπούμαστε αν υπήρξαν κάποιες παραλήψεις ή λάθη, ήταν η πρώτη μας φορά και ζητούμε συγνώμη αν δυσαρεστήσαμε κάποιον. Επιφυλασσόμαστε του χρόνου να επανέλθουμε, δυναμικότερα, ακόμη πιο συντονισμένα και με ακόμη περισσότερο κόσμο.!!!!!

Η ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

ΔΙΟΝΥΙΟΣ ΦΩΚΑΣ
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΦΩΚΑ
ΝΙΚΟΣ ΚΑΠΠΑΤΟΣ
ΣΑΜΟΛΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
ΠΡΟΣΟΧΗ

Παρακαλούνται οι αθλητές που πρώτευσαν στις κατηγορίες 13-18 Παπαντωνάτου Λουίζα, Σακάτης Αντώνης κορίτσι και αγόρι, 19-30 άνδρας και γυναίκα, Σρέπφερ Τερέζα, Σκαφιδάς Σπύρος 31-40 Guido Van Meeteren και 41-50 άνδρας και γυναίκα, Παντελειός Ιωάννης, Γεωργάτου Αναστασία να προσέλθουν στο χώρο του πρώην Νομαρχιακού Μεγάρου από αύριο Τρίτη μετά τις δέκα το πρωί έως και τις 14.00 έως και την Παρασκευή ίδιες ώρες ώστε να παραλάβουν τα δώρα τους.

Πέμπτη 24 Μαρτίου 2011

Η Σκάλα ετοιμάστηκε - στολίστηκε και είναι έτοιμη να γιορτάσει την 25η Μαρτίου

Η Σκάλα ετοιμάστηκε - στολίστηκε και είναι έτοιμη να γιορτάσει την 25η Μαρτίου με παρέλαση από το Δημοτικό σχολείο και κατάθεση στεφάνων μετά τον εκκλησιασμό.

Πρέπει να πούμε ότι μόνο του, το τοπικό συμβούλιο παίρνει πρωτοβουλία και με τα λίγα μέσα που έχει κρατά ζωντανό το χωριό μας, που έχει ξεχαστεί μετά τις εκλογές στην τύχη του με τους κατοίκους καθημερινά να φωνάζουν χωρίς να ακούγονται για την εικόνα που παρουσιάζει η Σκάλα λίγο πριν την έναρξη της τουριστικής περιόδου. Ότι βήμα γίνεται είναι μόνο από το τοπικό συμβούλιο, που με χαρά πρέπει να σημειωθεί είναι ενωμένο και μας μεταφέρει αγανακτισμένο ότι ζητά καθημερινά λύσεις για τα προβλήματα της περιοχής και απαντήσεις δεν παίρνει! (χαρακτηριστικά καίγονται λάμπες σε κολώνες και δεν αλλάζονται ποτέ) Τα συγχαρητήρια λοιπόν για την εικόνα των βαμμένων πεζοδρομιών γύρο από την πλατεία και του κοινοτικού καταστήματος μαζί με τον ωραίο στολισμό με τις Ελληνικές σημαίες πάνε αποκλειστικά στο τοπικό συμβούλιο!

Τετάρτη 23 Μαρτίου 2011

Ο ψυχικός πόνος του ασθενή στο Γενικό Νοσοκομείο.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ



Η Κινητή Μονάδα Ψυχικής Υγείας ΑΜΚΕ «ΜΕΤΑΒΑΣΗ» σε συνεργασία με την σχολή ΕΠΑΣ. Β. Νοσηλευτών του Γ. Ν. Νοσοκομείου Κεφαλονιάς με επικεφαλή τον κο Σακαλή Σ. θα πραγματοποιήσει στο χώρο της Σχολής την Πέμπτη 24-03-11 στις 10:00πμ το 10ο εκπαιδευτικό μάθημα 2 ωρών με τίτλο: «Ο ψυχικός πόνος του ασθενή στο Γενικό Νοσοκομείο: σοβαρές ασθένειες, χρόνιες ασθένειες, αναπηρίες. Η οικογένεια του ασθενους.». Εισηγητής είναι ο κος –Μιμίκος Στυλιανός Ψυχολόγος της Μονάδας. Πρόκειται για το δέκατο μάθημα του ολοκληρωμένου προγράμματος κατάρτισης με θέμα: «Εισαγωγή στην Πρώιμη Ανίχνευση Ψυχικών Παθήσεων» που έχει ενταχθεί στην διδακτική ύλη της Σχολής. Η είσοδος είναι ελεύθερη για όποιον εκτός από τους σπουδαστές ενδιαφέρεται να τα παρακολουθήσουν.

Τρίτη 22 Μαρτίου 2011

H γυναίκα του Καίσαρος δεν αρκεί μόνο να είναι τίμια, αλλά να φαίνεται και τίμια.

Παίρνω αφορμή, από όσα κατά καιρούς ακούγονται στα Δημοτικά συμβούλια του Δήμου μας. Άλλοτε προκαλούν θυμηδία και άλλοτε εύλογα ερωτηματικά. Η χαμηλού επιπέδου πολιτική αντιπαράθεση, που είναι κάθε φορά στην ημερήσια διάταξη, αποπροσανατολίζει από την πραγματικότητα και την ουσία των προς συζήτηση εισηγήσεων και αποβαίνει μοιραία, για την αντικειμενική αντιμετώπιση των προβλημάτων και την ορθή κρίση των θεμάτων, από το σύνολο του Σώματος. Τέτοιου είδους τακτικές, δεν είναι προς το συμφέρον των συνδημοτών μας και του νησιού μας. Κακό κάνουν, δεν βοηθούν σε τίποτα και πρέπει να σταματήσουν άμεσα. .

Σε ημερήσια διάταξη, είναι επίσης, οι υπαινιγμοί και τα υπονοούμενα, που σχετίζονται με κάθε είδους οικονομικά . Υπονοούμενα, για golden boys στο Δήμο, με υπέρογκους μισθούς, για μποστάνια, υπονοούμενα για Μερσεντές κλπ. Και ακούγονται, όταν, οι εργαζόμενοι των τρεις κι εξήντα, δεν βλέπουν φως στον ορίζοντα, άλλα και τα χρέη των πρώην δήμων, συνολικά, να παίζουν στην πρώτη πεντάδα Πανελλαδικά.

Είναι γεγονός ότι, οι υπαινιγμοί και τα υπονοούμενα, σε συνδυασμό με την οικονομική κατάσταση των πολιτών μιας λεηλατημένης χώρας, αλλά και με τις απαντήσεις του στυλ «τη μερσεντές μου την έδωσε το ΠΑΣΟΚ γιατί ήμουν πρασινοφρουρός», δημιουργούν δικαιολογημένα, πολλά ερωτήματα, αλλά και υποψίες για πρόσωπα που εμείς οι ίδιοι επιλέξαμε να μας εκπροσωπούν.

Έχουμε έτσι, αφʼ ενός απαξίωση της πολιτικής και των πολιτικών για άλλη μία φορά, και μάλιστα σε τοπικό επίπεδο, και αφʼ ετέρου να κλονίζεται το κοινό περί δικαίου αίσθημα, των πολιτών της μικρής μας κοινωνίας και όχι μόνο, γιατί λόγω της τεχνολογίας τα νέα του νησιού μας, κάνουν το γύρο του κόσμου.

Ποιος θα διαφωνούσε ότι, καθίσταται επιτακτική ανάγκη, να αποκατασταθεί η διαφάνεια, στο δημόσιο βίο της χώρας, τόσο σε Εθνικό, όσο και σε Τοπικό επίπεδο;

Πρόσφατα ανακοινώθηκε από το κόμμα της Ν. Δ. ότι ετοιμάζεται να καταθέσει νομοσχέδιο, προκειμένου να ελέγχεται το «πόθεν έσχες» όλων των πολιτικών προσώπων. Αυτό είναι πολύ θετικό για το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Εύχομαι να μην είναι λόγια και μόνο λόγια.



Κύριε Δήμαρχε, κύριοι Δημοτικοί σύμβουλοι,

σε αυτό το ληστεμένο κράτος, δώστε πρώτοι το παράδειγμα και πρωτοτυπήστε Πανελλαδικά. Ας ξεκινήσει η διαφάνεια του δημόσιου βίου από το Δήμο Κεφαλονιάς. Της Κεφαλονιάς που γέννησε, άνδρωσε και διέδωσε, το πρώτο στην ιστορία της Ελλάδας σύστημα αρχών και αξιών διαχρονικής εμβέλειας, το Ριζοσπαστισμό.

Και επειδή «η γυναίκα του Καίσαρος δεν αρκεί μόνο να είναι τίμια, αλλά να φαίνεται και τίμια», λάβετε μια, ριζοσπαστική ομόφωνη απόφαση, που δεν κοστίζει, και παράλληλα με τον έλεγχο των πρώην Δήμων, ζητείστε, με τη θέληση σας, να ελεγχθεί το «πόθεν έσχες» και τα περιουσιακά στοιχεία όλων των δημόσιων προσώπων του Δήμου μας. Και των νεοεισερχομένων ακόμη. Από Πρόεδρο Κοινότητας μέχρι και Δήμαρχο. Δώστε τα στη δημοσιότητα, για να σταματήσουν οι υποψίες και τα υπονοούμενα στη μικρή κοινωνία της Κεφαλονιάς, που μόνο καλό δεν κάνουν.

Δεν έχετε να φοβηθείτε τίποτα.

Εντούτοις, έχουμε την ανάγκη, πέρα από χρώματα και ιδεολογίες, να κοιτάμε ο ένας τον άλλο καθαρά στα μάτια.



Σπύρος Διον. Ματιάτος

Αξκος ε.α.

Δευτέρα 21 Μαρτίου 2011

«1ος Βαλλιάνειος» λαϊκός αγώνας δρόμου

Ο ΑΣ «Κεφαλονιά 2004», σε συνεργασία με την πρακτική γεωργική σχολή «Παναγή
Βαλλιάνου», την Ένωση Προσωπικού Λιμενικού Σώματος και την υποστήριξη του
Δήμου Αργοστολίου προτίθεται να διοργανώσει τον «1ο Βαλλιάνειο» λαϊκό αγώνα
δρόμου μήκους 8κμ περίπου στο Αργοστόλι Κεφαλονιάς. Σημείο εκκίνησης και
τερματισμού του αγώνα : Βαλλιάνειος Πλατεία Αργοστολίου.

Ο αγώνας θα διεξαχθεί σε μια ενδιαφέρουσα διαδρομή μέτριας δυσκολίας,
από την πλατεία, στον δρόμο με τους φοίνικες, παραλιακά από το ορφανοτροφείο στο
φανάρι, στο μνημείο των Ιταλών και εν συνεχεία προς Λάσση μέχρι τον Φαραώ και
από την Βύρωνος στο λιθόστρωτο και πίσω στην πλατεία. Η διαδρομή είναι βατή
και προσφέρεται για δρομείς αλλά και αρχάριους. Θα υπάρξουν ηλικιακές κατηγορίες
ενώ θα δοθούν έπαθλα και δώρα στους νικητές.

Προσδοκούμε σε μαζική συμμετοχή αθλητών αλλά και μη αθλητών που θα
συμμετάσχουν όχι με κίνητρο την διάκριση, αλλά την ψυχαγωγική άθληση και μια
διέξοδο από τα προβλήματα της καθημερινότητας. Ελπίζουμε η διοργάνωσή μας να
αποτελέσει δέλεαρ στους νέους ανθρώπους και εν συνέχεια σε όλους μας, για την
ενασχόληση με υγιείς δραστηριότητες.

Ως εκ τούτου παρακαλούμε όπως παραβρεθείτε στην συνέντευξη τύπου που θα
διεξαχθεί την Τετάρτη 23 Μαρτίου και ώρα 13.00 στο ξενοδοχείο Μίραμπελ.
Προσβλέπουμε στην θετική σας ανταπόκριση στο αίτημά μας και σας
ευχαριστούμε εκ των προτέρων

Η ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

Διονύσιος Φωκάς
Κατερίνα Φωκά
Νίκος Καππάτος
Ευαγγελία Σαμόλη

Παρασκευή 18 Μαρτίου 2011

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΟΡΤΑΣΜΟΥ ΤΗΣ «25ης ΜΑΡΤΙΟΥ» ΣΤΟ ΑΡΓΟΣΤΟΛΙ

Ο εορτασμός της «25ης Μαρτίου 1821» είναι τριήμερος. Αρχίζει την ογδόη πρωινή της 23ης και λήγει με την δύση του ηλίου της 25ης Μαρτίου 2011.


ΠΕΜΠΤΗ 24η ΜΑΡΤΙΟΥ 2011

Ώρα 10.30πμ.: Επιμνημόσυνη Δέηση και κατάθεση στεφάνων από τους Διευθυντές της Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης παρουσία των αρχών και αντιπροσωπειών μαθητών σχολείων Αργοστολίου, στο Μνημείο Κων/νου Μεταξά, Κεφαλονίτη Αγωνιστή του 1821, στο Νεκροταφείο Αργοστολίου.


ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 25η ΜΑΡΤΙΟΥ 2011

Στις εκδηλώσεις εορτασμού θα παραστεί ως Εκπρόσωπος της Κυβέρνησης ο Υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού, κ. Παύλος Γερουλάνος.

Ώρα 07.30πμ.: Θα σημάνουν χαρμόσυνα οι καμπάνες όλων των Ιερών Ναών Αργοστολίου.

Ώρα 08.00πμ.: Έπαρση της Σημαίας.

Ώρα 11.00πμ.: Επίσημη Δοξολογία στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό Ευαγγελιστρίας χοροστατούντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Κεφαλληνίας κ.κ. Σπυρίδωνα. Τον πανηγυρικό της Ημέρας θα εκφωνήσει ο κ. Γεράσιμος Γαλανός, δάσκαλος και υπεύθυνος Πολιτιστικών Θεμάτων Α΄Βάθμιας Εκπαίδευσης.

Ώρα 11.30πμ.: Επιμνημόσυνη Δέηση και κατάθεση στεφάνων στο Ηρώο των Πεσόντων στο κήπο του Νάπιερ από τις Πολιτικές και Στρατιωτικές αρχές, τα Θύματα Πολέμου, και τους εκπροσώπους όλων των παραρτημάτων των αναγνωρισμένων Αντιστασιακών Οργανώσεων, Πολιτικά Κόμματα και φορείς του Νομού.

Ώρα 12.00: Παρέλαση Αναπήρων Πολέμου, Αγωνιστών Εθνικής Αντίστασης, σπουδαστών ΑΕΝ, Τ.Ε.Ι., μαθητών Δημοτικών - Γυμνασίων - Λυκείων, Λυκείου Ελληνίδων, Προσκόπων - Οδηγών και λοιπών φορέων, προ των επισήμων με την συμμετοχή της Φιλαρμονικής Σχολής Κεφαλληνίας και της Φιλαρμονικής του Δήμου Κεφαλληνίας, στην κεντρική πλατεία της πόλης.

Θα ακολουθήσει η καθιερωμένη δεξίωση στην αίθουσα συνεδριάσεων του Διοικητηρίου.

Ώρα 18.41μμ.: Υποστολή της Σημαίας.

Στις παραπάνω εκδηλώσεις παρακαλούνται να παραστούν ο Ιερός Κλήρος και οι πάγιοι αποδέκτες προγραμμάτων επισήμων εορτών και εκδηλώσεων και όλοι οι κάτοικοι της πόλης του Αργοστολίου και του Νομού.
Τα της ιεροτελεστίας παρακαλείται να ρυθμίσει η Ιερά Μητρόπολις Κεφαλληνίας και τα της τάξης η Αστυνομική Διεύθυνση Κεφαλληνίας.
Το γενικό πρόσταγμα της παρέλασης θα έχει ο προϊστάμενος Φυσικής Αγωγής κ. Περικλής Κακουράτος με αναπληρωτή του την κυρία Θάλεια Αντωνάτου.
Τελετάρχης ορίζεται η υπάλληλος της Περιφερειακής Ενότητας Κεφαλληνίας κυρία Βασιλική Διονυσοπούλου, στην οποία πρέπει να δηλωθούν συμμετοχές για κατάθεση στεφανιών μέχρι την Πέμπτη 24/3/2011 και στο τηλέφωνο 2671360530.


Σημαιοστολισμός για τον Εορτασμό της Εθνικής Επετείου «25ης Μαρτίου 1821»

Σύμφωνα με το υπ’ αριθ 11492/9-03-11 έγγραφο του Υφυπουργού Εσωτερικών, Αποκέντρωσης & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης κ. Γεώργιου Ντόλιου, ορίζονται για τον φετινό εορτασμό της 25ης Μαρτίου τα εξής:

1. Γενικός σημαιοστολισμός σε όλη την επικράτεια, από την ογδόη πρωινή ώρα της 23ης ως τη δύση του ηλίου της 25ης Μαρτίου 2011.
2. Φωταγώγηση όλων των δημόσιων, δημοτικών καταστημάτων του Νομού, καθώς και των καταστημάτων των Ν.Π.Δ.Δ. και των τραπεζών κατά τις βραδινές ώρες της 24ης και 25ης Μαρτίου 2011.



Ο ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ




ΣΩΤΗΡΗΣ ΚΟΥΡΗΣ